Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Cornelia - 26 februari 2013 16:46

Hej, ganska länge sedan jag bloggade! Jag ska nog förresten sluta med "fakta om"...

Men det jag skulle säga till er därute var att nu finns det en hel slags box med alla Twilight-filmerna. Jag har i alla fall inte märkt det, men det kanske ni har. Gud vad jag känner mig dum nu... Men, i alla fall. Jag såg boxen med Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn Part 1 och Breaking Dawn Part 2 på Ginza katalogen.

Ville bara tala om det för er!

Jag ska försöka blogga mer. Men jag vill gärna ha fler läsare! Skriv gärna kommentarer och frågor till mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Detta är en Twilight-blogg. Anledningen till att jag heter krttwilight, så är det Kristen, Robert, Taylor, Twilight.

Ha en trevlig läsning!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Twilight-film tycker du är bäst?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn Part 1
 Breaking Dawn Part 2
 Alla
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Bella and Edward - Twilight Breaking Dawn

Ovido - Quiz & Flashcards